m i e r a h j
about links home instagram


='(
23.10.13 | 1:14 AM | 0 comments

Assalamualaikum & Hye .


Tak faham dengan orang . Mula2 cakap sayang lah , apa lah .
Last2 apa yang dorang buat dorang tak sedar .
Cepat kan orang berubah ? Hmm
Maybe sebab aku yang salah . Aku yang ikutkan perasaan sangat . Aku yang nak perhatian lebih .
Hmm , aku cuma nak perhatian dari orang yang aku sayang je ..
Tapi dia sekarang dah lain . Tak macam dulu .
Hmm , aku faham maybe dia tertekan .
Tapi takkan aku ni tempat lepaskan  geram dia .
Aku ni mana ade sesape dah . Dia je lah yang aku harapkan .
Tapi kalau aku ni buat dia rimas , buat dia tak suka , tak pe ..
Aku boleh pergi . Aku tak nak sebab perangai aku , dia jadi tak suka dengan aku .
Dulu dia cakap , dia tak boleh kalau sehari tak contact dengan aku .
Tak boleh sehari kalau tak dengar suara aku .
Sekarang ni bila aku call dia , asyik sibuk memanjang .
Text pon macam nak tak nak je balas .
Ye aku faham , dia nak exam sebab tu sibuk . Dia penat sebab tu dia tak balas text aku .
Aku faham . Semua orang penat dengan aku .
Penat nak layan aku ni yang selalu minta perhatian .



Kalau boleh , aku nak je lari dari semua orang . Nak hidup sorangsorang .
Aku memang dah biasa hidup macam ni .. =')
Orang bukan kesah pon dekat aku .
Semua pon dah buat hal sendiri .
Semua pon dah tak suka aku .
Sorang2 pergi tinggalkan aku kat sini .
Semua orang yang aku sayang dah tak ambik kisah pasal aku .
kenapa ehh ? Sebab aku ego tinggi sangat ke ?
Selama ni aku pon sabar tengok dia tweet lah , mention dengan orang lain .
Tapi asal waktu aku mention dengan kawan baik aku sendiri dia nak marah ?
Hmm , iye aku faham sebab dia lelaki kan , sebab tu dia marah .
Hmm , tak pe lah , itu dia punya hak nak mention ke tweet ngan sape2 . Hak dia .
Aku mana boleh halang kan ?
Aku ni siapa je . Jumpa pon tak pernah nak halang2 dia buat apa .
YaAllah , sakitnya hati ...
Sedih , rasa nak mati je .. Hmm
Semua orang ni memang tak boleh baik dengan aku .. Semua aku buat salah . Diorang je betul .
Hmm ..
Iyee , ni memang semua salah aku . SEMUA salah aku .
Cari salah aku lagi . Tunjuk kat aku yang aku ni jahat . Aku ni kuat jeles . Tunjuk je .
Biar aku tau apa sebab nya orang tak suka aku .
Asal dorang bahagia sudah ..
Aku okay je . Okays sangat kalau dorang okay . =')